Garantie

Op al onze producten geldt een minimale fabrieksgarantie van 1 jaar. Sommige producten hebben een langere garantie, zoals 2 of 3 jaar. Dit is voornamelijk afhankelijk van het merk van de producten. De garantieduur staat altijd vermeld op de product pagina bij de aanvullende product informatie. Wilt u gebruik maken van uw garantie of heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Artikel is beschadigd of kapot?

Indien het artikel bij ons is aangeschaft, kunt u het defect of mankement eenvoudig zelf melden via ons contact formulier. Is uw pakket en/of product beschadigd bij het leveren? Bekijk welke stappen u moet zetten indien uw artikel met schade is geleverd. Onze klantenservice neemt vervolgens z.s.m. contact met u op.

Onderdelen bestellen?
Als u het product waar u een onderdeel voor zoekt bij ons hebt gekocht, dan willen wij u vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zullen u dan hierover adviseren.Heeft u het product niet bij ons gekocht? In dat geval willen we u aanraden contact op te nemen met de winkel waar u het product heeft gekocht of eventueel met de fabrikant.
Beschadigd artikel geleverd?

Helaas kom het nog wel eens voor dat een product niet in de orginele staat bij u binnenkomt. Dit vinden wij natuurlijk erg vervelend en proberen wij ook altijd zo goed mogelijk op te lossen. In het geval van een defect of beschadigd artikel, vragen wij u om ons zo snel mogelijk (binnen 24 uur) hiervan op de hoogte te brengen. U kunt hiervoor eerst een retouraanvraag plaatsen via het contactformulier onder vermelding “Retour”, zo kunnen wij u sneller en beter van dienst zijn. Lees hieronder meer over wat u moet doen wanneer uw pakket en/of product beschadigd is.Is het pakket beschadigd?Indien u het pakket in ontvangst neemt let hierbij dan op eventuele schade en/of breuken aan de buitenkant van het pakket. Mocht bij het ontvangst zichtbare schade te zien zijn, dient u dit aan te merken op de afleverbon. Daarnaast dient u niet te tekenen voor goede aflevering. U dient de schade binnen 24 uur aan ons door te geven met zichtbaar bewijs van de schade. Dit kan door middel van foto’s.Het product is beschadigd?Het kan voorkomen dat schade niet direct zichtbaar is, omdat deze na het uitpakken pas zichtbaar zijn. Indien u schade aan het product heeft, dient u dit altijd binnen 24 uur na aflevering aan ons door te geven. Hierbij dient u foto’s van de schade aan te leveren.Geef de schade op tijd aan ons door!Let op: meld de schade direct! Is de schade niet binnen 24 uur na ontvangst bij ons gemeld of is er getekend voor ‘goede aflevering’, dan zijn is HOKU Horecatechniek niet verantwoordelijk noch aansprakelijk te houden en kunnen wij geen claim meer indienen bij de vervoerder.

Algemene voorwaarden
Onderstaande knop zal u doorsturen naar het specifieke artikel aanwezig in onze algemene voorwaarden.

Artikel 9. Garantie Algemene voorwaarden

Heeft u nog vragen of wilt u informatie of advies?

Contact opnemen